برگزاری کارگاه روش شناسی تحقیق از سوی مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری های زنان

مرکز تحقیقات پیشگیری بیماری های زنان به منظور توانمند سازی پژوهشی اساتید و دانشجویان در نظر دارد تا "  کارگاه روش شناسی تحقیق "  را با تدریس جناب آقای دکتر لطیف گچکار به مدت 4 روز ( 22،23،29،30 ام تیرماه 1402) از ساعت 8 الی 12 در بیمارستان امام حسین(ع) با اعطاء گواهی نامه معتبر برگزار نماید. 

سر فصل های این کارگاه به شرح زیر خواهد بود:

روز اول ) مقدمه ، بازنگری منابع و اطلاعات ، تعیین عنوان مطالعه، دلایل انتخاب موضوع و بیان مسئله

روز دوم ) اهداف مطالعه، سؤالات یا فرضیه های مطالعه، شناسایی، شیوه اندازه گیری،مقیاس سنجش و وضعیت متغیرهای مطالعه

روز سوم ) اعتبار مطالعه، تعیین تعداد نمونه، شیوه نمونه گیری، مطالعه آزمایشی، جداول خالی و برنامه آماری و برنامه برای جمع آوری اطلاعات

روز چهارم ) نوشتن و نحوه اجرای تحقیق براساس نوع مطالعه، مدیریت، بودجه و برنامه زمان بندی و پرسش و پاسخ

 

هزینه کارگاه و نحوه پرداخت : برای اساتید و شرکت کنندگان آزاد 600 هزارتومان و برای دانشجویان 500 هزارتومان . این مبلغ باید به شماره کارت

5892-1012-6990-9368 بانک سپه به نام فرح فرزانه واریز گردد و تصویر فیش پرداختی یا اسکرین شات آن در بخش ضمیمه فرم ثبت نام آپلود گردد.

ظرفیت کارگاه: 30 نفر /  به دلیل محدود بودن این ظرفیت اولویت با افرادیست که زودتر ثبت نام  و پرداخت خود را ثبت و تکمیل کرده باشند.

بازه زمانی ثبت نام  : از 9 اردیبهشت الی 1 تیر 1402

بازه زمانی انصراف شرکت کنندگان : تا 9 ام تیرماه . بعد از این تاریخ هیچگونه مبلغی به دلیل انصراف از شرکت در کارگاه، عودت داده نمی شود.

نحوه ثبت نام : با مراجعه به لینک زیر و ثبت اطلاعات درخواستی به همراه آپلود عکس اسکرین شات پرداختی یا فیش پرداختی در این لینک، ثبت نام شما  تکمیل می شود. پیشنهاد می گردد پس از ثبت نام و دریافت پیام موفق ثبت فرم، به منظور اطمینان بیشتر با کارشناسان مرکز تماس گرفته و اطلاعات را مجددا چک نمایید.

در صورتیکه ظرفیت کارگاه تکمیل شده باشد، پیامی مبتنی بر تکمیل ظرفیت نمایش داده می شود در صورتیکه بدلیل تکمیل ظرفیت موفق به ثبت نام نشدید در صورت تمایل می توانید با ارسال  ایمیل به مرکز به آدرس:

pgrcsbmu.social@gmail.com

درخواست خود را مبنی بر قرار گرفتن در لیست رزرو ثبت نمایید. در صورتیکه کارگاه برای بار دوم تمدید شود به ترتیب اولویت درخواست در لیست شرکت کنندگان قرار خواهید گرفت و کارشناسان مرکز با شما تماس خواهند گرفت.

 

در ثبت کلیه اطلاعات شخصی دقت نمایید چرا که از این اطلاعات به منظور تهیه گواهی و صحت سنجی افراد استفاده می گردد.

 

لینک ثبت نام : https://formafzar.com/form/sfxg9

 

در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل طی ثبت نام می توانید طی ساعات کاری مرکز شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 الی 14 با کارشناسان مرکز در ارتباط باشید.

  • تاریخ انتشار : 1399/01/22 - 11:33
  • بازدید : 852
  • تعداد بازدید : 102
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مصوبات آموزشی ترم جاری

مصوبات آموزشی ترم جاری درنشست وبیناری معاون آموزشی دانشگاه با معاونین آموزشی دانشکده ها

مصوبات آموزشی ترم جاری درنشست وبیناری معاون آموزشی دانشگاه با معاونین آموزشی دانشکده ها و مراکز پزشکی، آموزشی ودرمانی

 

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دومین نشست مجازی معاون آموزشی دانشگاه، با معاونین آموزشی دانشکده ها و مراکز پزشکی آموزشی و درمانی دانشگاه پیرامون چالش ها و راهکارهای ارایه آموزش های ترم جاری روز دوشنبه 18 فروردین ماه سال 99 برگزار شد.

 



در این نشست مجازی ضمن بحث و بررسی در خصوص دستور جلسات، موارد ذیل مصوب و جهت اجرا ابلاغ شد:


الف) مصوبات ویژه فراگیران مقطع Under graduate


1-    با حذف واحدهای درسی دانشجویان بنا به درخواست دانشجو تا تاریخ 99/2/3 موافقت شد.


2-    در صورت بروز مشکل برای دانشجو و در صورت درخواست دانشجو و تایید دانشکده، با حذف کلیه واحدهای درسی بدون احتساب سنوات مشروط به عدم دریافت کمک هزینه تحصیلی موافقت شد.


3-    با دفاع از پروپوزال و نیز دفاع از پایان نامه دانشجویان به صورت مجازی موافقت شد.


4-    با شروع مشروط دوره کارورزی دانشجویان واجد شرایط آزمون پره انترنتی سال 98 به صورت اختیاری در بخش هایی که مورد نیاز دانشکده است و نیز آموزش در آنها جاری است، موافقت شد. بدیهی است دانشجویانی که دوره کارورزی را به صورت مشروط شروع نکنند مشمول افزایش طول دوره می شوند.

ب) مصوبات ویژه فراگیران مقطع  Post graduate


1-    دروس تئوری دانشجویان کارشناسی ارشد و Ph.D صرفاً بصورت مجازی و ترجیحاً در سامانه نوید و وب سایت گروه آموزشی ارایه گردد و آزمون این دروس نیز به صورت الکترونیک برگزار گردد. معاونین محترم آموزشی دانشکده ها با هماهنگی دانشکده آموزش مجازی در این خصوص هماهنگی های لازم را به عمل آورند.


2-    دروس عملی در شرایط فعلی به صورت ارائه فیلم و محتوای تعاملی در فضای مجازی نوید انجام شود تا پس از مهیا شدن شرایط حضور در آزمایشگاه، موضوع پیگیری گردد.


3-    دفاع از پروپوزال ها به صورت مجازی و با استفاده از امکانات موجود انجام پذیرد.


4-    اجرای پایان نامه های جدید که نیاز به استفاده از فضای آزمایشگاه وجود دارد، تا اطلاع ثانوی متوقف شود. لازم به ذکر است با تغییر شرایط، تصمیم های جدید ابلاغ خواهد شد.


5-    در خصوص دانشجویانی که فعالیت های اجرایی پایان نامه را از قبل شروع کرده اند و تاخیر در ادامه فعالیت های طراحی شده موجب اتلاف مواد یا انقضاء تاریخ استفاده ازکیت ها می گردد، تحت شرایط کاملاً ضروری با لحاظ کلیه شرایط رعایت فاصله گذاری فیزیکی، به صورت محدود و پس از تایید استاد راهنما، گروه آموزشی و دانشکده امکان اجرا وجود دارد.


6-    تا اطلاع بعدی دفاع از پایان نامه ها باید کاملاً به صورت مجازی انجام شود.


7-    پرداخت کمک هزینه به دانشجویان Ph.D با شرط حضور فعال در تدوین و ارایه محتواهای آموزش مجازی پس از تایید گروه آموزشی و دانشکده قابل انجام است.

  • گروه خبری : داخلی
  • کد خبر : 90508
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب